Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ուշադրության կենտրոնում

. .
Այս իշխանությունն ամոթ և կարմիր գծեր չունի. նրանց դեմ պայքարը շատ բարդ է. Լիլիթ Բլեյան
. .

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ ԵՆՔ ԿԱՐԴԱԼ

. .

Ամենաընթերցվածները

. .